Gwarancja i zwrot

Wszystkie towary są objęte gwarancją serwisową zadeklarowaną przez producenta.

  • Zgodnie z dyrektywą UE 1999/44 / WE kraje UE muszą zapewnić okres gwarancyjny nie krótszy niż 24 miesiące.
  • W celu naprawy produktu klient musi posiadać dowód zakupu lub pełną gwarancję przejścia.
  • Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony przed upływem okresu określonego w gwarancji, naprawy gwarancyjne zostaną wykonane bezpłatnie.

Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczy:

  • zepsutych źródła światła; 
  • jeżeli produkt nie był używany zgodnie z jego przeznaczeniem (do celów komercyjnych lub przemysłowych lub zgodnie z wymogami określonymi w instrukcji obsługi);
  • przeprowadzono niezależną naprawę uszkodzonych uszczelek lub istnieją oznaki próby demontażu produktu;
  • jeśli występują oznaki uszkodzenia mechanicznej obudowy lub innych części;
  • produkt został niepoprawnie podłączony do źródła zasilania lub pęknięty z powodu nadmiernego zasilania impulsowego o wysokim napięciu do prac instalacyjnych w podstacjach i urządzeniach dystrybucyjnych itp.;
  • produkt został uszkodzony przez burze, pożar, wodę lub inne katastrofy, agresywne materiały, płyny itp.;
  • gwarancja nie obejmuje akcesoriów, części i zespołów produktu, których okres użytkowania jest ograniczony.

Opakowanie

Wszystkim klientom zaleca się zachowanie oryginalnego opakowania towarów na wypadek konieczności skorzystania z serwisu gwarancyjnego, ponieważ twierdzą niektórzy producenci. Proszę nie usuwać z numerów seryjnych produktów ani żadnych innych istotnych informacji niezbędnych do identyfikacji towarów.

Zwrot przedmiotów

Jeśli produkt nie wymaga potrzeb klienta, istnieje możliwość zwrotu produktu sprzedawcy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania.

Produkt należy zwrócić nieużywany w oryginalnym opakowaniu, z wyjątkiem przezroczystego opakowania próżniowego.

 Wszystkie naklejki fabryczne, w tym numer seryjny, powinny znajdować się na produkcie i / lub opakowanie.

Jeśli kupujący kupił nieodpowiednią jakość artykułów nieżywnościowych, których braków nie omówiono ze sprzedawcą, kupujący ma prawo zażądać od sprzedawcy opcji:

  • w celu zastąpienia nieodpowiedniej jakości produktu o odpowiedniej jakości produkt wysokiej jakości;
  • w celu obniżenia ceny;
  • w rozsądnym czasie, aby usunąć skrót dostawy towarów bez błędów płatności;
  • w celu zrekompensowania kosztów usunięcia wad produktu, jeżeli kupujący usunął usterki samodzielnie lub przy pomocy trzeciej części po rozsądnym czasie, w którym sprzedawca nie usunął wad;
  • w celu rozwiązania umowy sprzedaży i zapytania zwrot zapłaconego przedmiotu.

Przedmioty zostaną wymienione lub zwrócone do klienta w miejscu zakupu. Kupujący musi przekazać sprzedawcy pisemne żądanie stwierdzające brak towaru. Do wniosku należy dołączyć paragon lub dowód sprzedaży lub inną sprzedaż towarów od sprzedawcy potwierdzającą dokument i dokument sprzedaży (jeśli sprzedany zestaw obejmuje okres gwarancji jakości).

Jeśli kupujący nie lubi kształtu, rozmiaru, koloru, wzór przedmiotu ma prawo, w ciągu czternastu dni od daty sprzedaży produktów nieżywnościowych, jeśli sprzedawca nie ustalił dłuższego terminu, do zastąpienia towarów podobnym produktem.

Jeśli sprzedawca nie jest w stanie zmienić przedmiotu na odpowiedni, kupujący ma prawo, w terminie, zwrócić produkt sprzedawcy i odzyskać zapłacone za niego pieniądze.