Informacja o dostawie

Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie Klientowi towaru najwyższej jakości w dogodnym dla niego terminie w wybrane przez niego miejsce.

Wysyłamy towar do wszystkich krajów świata, jeśli nie znajdziesz potrzebnego kraju lub miasta przy wyborze adresu dostawy, skontaktuj się z nami na e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, cena dostawy będzie być kalkulowane indywidualnie.

Dostawa jest zawsze dostępna.

Czas realizacji od 1 do 14 dni roboczych. W niektórych przypadkach może być dłuższy, ale jest to wskazane w czasie dostawy danego towaru. W przypadku przedpłaty realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia płatności.

W przypadku opóźnienia w dostawie produktu prosimy o poinformowanie nas o tym.


Ceny dostawy do domu

Cena dostawy na terenie całej Europy liczona jest według stawek ustalonych przez firmę kurierską.

Przed dostarczeniem towaru kurier ustali telefonicznie akceptowalny czas dostawy (dni robocze pn-pt 8:00 - 17:00).

 

Warunki dostawy

Kurier dostarczy towar(y) o wadze do 31 kg do Twoich drzwi bez dodatkowych opłat. Jeśli nie zamówisz usługi dostawy produktu(ów) w wyżej wymienionym przypadku, kurier dostarczy taki(e) produkt(y) do wskazanego przez Ciebie domu. Pracownik firmy kurierskiej może pomóc w dostarczeniu przedmiotu/ów, ale w przypadku dostarczenia przedmiotu/ów o większych gabarytach i/lub wadze większej niż 31 kg może zażądać dodatkowej opłaty.


Ważny! Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu podaną w sklepie internetowym.

Koszt wysyłki zostanie doliczony do wartości koszyka.

 

Odbiór towarów

Przy odbiorze dostarczonego towaru należy sprawdzić stan przesyłki (opakowania), upewnić się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że paczka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów paczki i zwróć paczkę kurierowi. Jeśli paczka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przelewu-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem na to, że towar został do Ciebie dostarczony.

Towar nie jest wysyłany do Neringi za darmo.


Zwrot towaru

Gdy kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie jest wadliwy, musi pokryć koszty zwrotu towaru do nas.
W przypadku jakichkolwiek próśb lub uwag dotyczących usług dostawy towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Na pewno rozważymy Twoje życzenia.