-
KATEGORIE
- Specjalne oferty
- Nowe Produkty
- Grzejniki elektryczne
- Grzejniki opalane drewnem
- Generatory pary
- Elementy na podczerwień
- Jednostki sterujące do sauny
- Drewno do sauny
- Drzwi do sauny
- Kamienie do sauny
- Budynek sauny
- Oświetlenie sauny
- Akcesoria do sauny
- Kabiny do sauny
- Sauna zewnętrzna
- Totalizator piłkarski
- Meble do sauny
- Prezenty
- O nas
- Usługi
Gwarancja i zwrot
Wszystkie towary są objęte gwarancją serwisową zadeklarowaną przez producenta.
- Zgodnie z dyrektywą UE 1999/44 / WE kraje UE muszą zapewnić okres gwarancyjny nie krótszy niż 24 miesiące.
- W celu naprawy produktu klient musi posiadać dowód zakupu lub pełną gwarancję przejścia.
- Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony przed upływem okresu określonego w gwarancji, naprawy gwarancyjne zostaną wykonane bezpłatnie.
Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczy:
- zepsutych źródła światła;
- jeżeli produkt nie był używany zgodnie z jego przeznaczeniem (do celów komercyjnych lub przemysłowych lub zgodnie z wymogami określonymi w instrukcji obsługi);
- przeprowadzono niezależną naprawę uszkodzonych uszczelek lub istnieją oznaki próby demontażu produktu;
- jeśli występują oznaki uszkodzenia mechanicznej obudowy lub innych części;
- produkt został niepoprawnie podłączony do źródła zasilania lub pęknięty z powodu nadmiernego zasilania impulsowego o wysokim napięciu do prac instalacyjnych w podstacjach i urządzeniach dystrybucyjnych itp.;
- produkt został uszkodzony przez burze, pożar, wodę lub inne katastrofy, agresywne materiały, płyny itp.;
- gwarancja nie obejmuje akcesoriów, części i zespołów produktu, których okres użytkowania jest ograniczony.
Opakowanie
Wszystkim klientom zaleca się zachowanie oryginalnego opakowania towarów na wypadek konieczności skorzystania z serwisu gwarancyjnego, ponieważ twierdzą niektórzy producenci. Proszę nie usuwać z numerów seryjnych produktów ani żadnych innych istotnych informacji niezbędnych do identyfikacji towarów.
Zwrot przedmiotów
Jeśli produkt nie wymaga potrzeb klienta, istnieje możliwość zwrotu produktu sprzedawcy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania.
Produkt należy zwrócić nieużywany w oryginalnym opakowaniu, z wyjątkiem przezroczystego opakowania próżniowego.
Wszystkie naklejki fabryczne, w tym numer seryjny, powinny znajdować się na produkcie i / lub opakowanie.
Jeśli kupujący kupił nieodpowiednią jakość artykułów nieżywnościowych, których braków nie omówiono ze sprzedawcą, kupujący ma prawo zażądać od sprzedawcy opcji:
- w celu zastąpienia nieodpowiedniej jakości produktu o odpowiedniej jakości produkt wysokiej jakości;
- w celu obniżenia ceny;
- w rozsądnym czasie, aby usunąć skrót dostawy towarów bez błędów płatności;
- w celu zrekompensowania kosztów usunięcia wad produktu, jeżeli kupujący usunął usterki samodzielnie lub przy pomocy trzeciej części po rozsądnym czasie, w którym sprzedawca nie usunął wad;
- w celu rozwiązania umowy sprzedaży i zapytania zwrot zapłaconego przedmiotu.
Przedmioty zostaną wymienione lub zwrócone do klienta w miejscu zakupu. Kupujący musi przekazać sprzedawcy pisemne żądanie stwierdzające brak towaru. Do wniosku należy dołączyć paragon lub dowód sprzedaży lub inną sprzedaż towarów od sprzedawcy potwierdzającą dokument i dokument sprzedaży (jeśli sprzedany zestaw obejmuje okres gwarancji jakości).
Jeśli kupujący nie lubi kształtu, rozmiaru, koloru, wzór przedmiotu ma prawo, w ciągu czternastu dni od daty sprzedaży produktów nieżywnościowych, jeśli sprzedawca nie ustalił dłuższego terminu, do zastąpienia towarów podobnym produktem.
Jeśli sprzedawca nie jest w stanie zmienić przedmiotu na odpowiedni, kupujący ma prawo, w terminie, zwrócić produkt sprzedawcy i odzyskać zapłacone za niego pieniądze.