Panel sterowania piecem do sauny elektrycznej - EOS Emotouch 3 Hammam
Opis
Innowacyjna jednostka sterowania sauną z ekranem dotykowym do obsługi sauny suchej i wilgotnej. Zaawansowany system sterowania sauną ze zdalnym panelem sterowania z ekranem dotykowym i oddzielną skrzynką przekaźnikową. Innowacyjny ulepszony graficzny interfejs użytkownika umożliwia łatwą i intuicyjną obsługę, wszystkie główne funkcje można uzyskać w ciągu kilku sekund.
Za pomocą jednego wyświetlacza EmoTouch 3 możesz sterować nawet ośmioma oddzielnymi kabinami
EmoTouch, kiedyś wprowadzony jako klasyczny sterownik sauny, rozwinął się w czwartej generacji do zaawansowanego skalowalnego systemu zarządzania wellness. Teraz EmoTouch 3 umożliwia kontrolę szerokiej gamy aplikacji wellness, dzięki oddzielnym modułom LSG.
Moduły i typy kabin:
- Sauna LSG 94.6640 - do saun tradycyjnych (suchych i wilgotnych)
- LSG Steam 94.6967- do łaźni parowych (również z generatorami innych marek)
- LSG Hamam 94.6672 - do tradycyjnych łaźni tureckich (hamam) lub tradycyjnych łaźni rzymskich (Laconium, Tepidarum)
- LSG Infrared 94.6965 - do kabin grzewczych na podczerwień
Cechy i korzyści:
- Łatwa i intuicyjna obsługa
- Panel zdalnego sterowania z 7-calowym pojemnościowym ekranem dotykowym.
- Montaż podtynkowy lub natynkowy (panel sterowania)
- Nowy, przeprojektowany graficzny interfejs użytkownika pozwala na bezpośredni, intuicyjny dostęp do wszystkich funkcji i ustawień.
- Łatwa nawigacja dzięki ikonom i czytelnemu opisowi funkcji.
- Nawigacja po menu w 20 językach (DE, EN, FR, RU, ES, NL, IT, PL, SLO, FIN, TR, CZ, RO, BG, HU, HR, SK, DK, SLK, CN)
- Praca sauny suchej i wilgotnej (z czujnikiem wilgotności / bez)
- Osobny poziom usług z ochroną kodem PIN.
- Blokada dziecięca i innowacyjny tryb domu wakacyjnego.
- Tygodniowy timer (4 programy/dzień) z indywidualnymi ustawieniami klimatu.
- Menu konfiguracji z przewodnikiem, zrozumiałe komunikaty tekstowe (funkcje, błędy).
- Oprogramowanie można aktualizować (własne dane kontaktowe, w tym własne logo, mogą zostać zainstalowane za dodatkową opłatą).
- Opcjonalnie dostępne są różne moduły rozszerzeń.
- Styk bezpotencjałowy (wyjście).
- Odległość między ekranem dotykowym a kabiną sauny do 30 m. W zestawie znajduje się 5-metrowy kabel połączeniowy.
- Prosta instalacja i przyjazna dla serwisu konstrukcja. Wszystkie komponenty (panel sterowania, czujniki i rozszerzenia są połączone za pomocą kabli modułowych).
- Skrzynka przekaźnikowa umożliwia podłączenie kabli od tyłu i od spodu.
- Wysokie standardy bezpieczeństwa, zgodne z najnowszymi normami UE
Technical specification
- Gwarancja (y.) 2
- Kraj produkcji Niemcy
- Moc grzałki maks. (KW) 9
- Czas pracy (h) 6 / 12 / ∞
- Regulowana temperatura min-maks. ° C 30 - 115
Instrukcja
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.