Części zamienne - Elementy grzejne HARVIA
Opis
Elementy grzewcze do elektrycznych pieców do sauny HARVIA. Elementy grzewcze zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać intensywne użytkowanie. Nie wyrzucaj starego pieca do sauny, może być możliwa jego naprawa! Zapoznaj się z naszym wyborem elementów grzewczych.
Numer katalogowy | Modele grzejników |
SPZSN-150 | Delta D23(E, E), D29(E) |
SPZSN-160 | Delta D29(EE), D36(EE, EE) |
SPZSC-360 | Unio HNK360(E,EE), Cilindro PC110E/EE/HEE |
SPY10-0016 | Ściana SW45(E) |
SPY10-0015 | Ściana SW60(E) |
SPY10-0014 | Ściana SW80(E) |
SPZCU-830 | Ściana SW90(E), Ściana Combi SW90(S/SA), Virta HL90, Virta Combi HL90S(A), Virta Pro HL160, Virta Pro Combi HL160SA, Modulo 160, 180 |
SPZCU-823 | Ściana Combi SW45S/SA, SW70S/SA, Virta HL70, Virta Combi HL70S(A), Virta Pro HL135, HL160, Virta Pro Combi HL135SA, HL160SA, Modulo 135, 160 |
SPZSJ-100 | Kompaktowy JM20(E), JM25(E) |
SPZSJ-110 | Kompaktowy JM25(E), JM30(E) |
SPZSB-770 | Vega Kompaktowa BC23(E ), BC35(E ) |
SPZSB-224 | Wega BC45(E) |
SPZSB-226 | Vega BC60(E), Vega Combi BC60SE(A) |
SPZSB-228 | Vega BC80(E) |
SPZSB-229 | Vega BC90(E), Vega Combi BC90SE(A) |
SPZSB-461 | Vega Pro BC105, BC135 |
SPZSB-462 | Vega Pro BC135, BC165 |
SPZSK-690 | KIP30(E), KIP45(E), Topclass KV30(E), KV45(E), Sound / Steeltop M45(E), Moderna V45E, Topclass Combi KV50SE(A) |
SPZSK-700 | KIP60(E), Topclass KV60(E), Sound / Steeltop M60(E), Moderna V60E, Topclass Combi KV60SE(A), Classic Electro CS60 |
SPZSK-710 | KIP80(E), Topclass KV80(E), Dźwięk / Steeltop M80(E), Moderna V80E, Topclass Combi KV80SE(A), Classic Electro CS80 |
SPZSK-720 | KIP90(E), Sound / Steeltop M90(E), Najwyższej klasy Combi KV90SE(A) |
SPZSE-259 | Fuga FU90(E), Figaro FG90(E), Quatro QR90, Cilindro PC90(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP90(E), Glow TRT90(E), TRC90(E) |
SPZRH-247 | Kiwi PI70(E) |
SPZRH-249 | Kiwi PI90(E) |
SPZRH-720 | Figaro FG70(E), Quatro QR70, Cilindro PC70(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP70(E), Glow TRT70(E), TRC70(E) |
SPZSC-022 | Cilindro PC66(E), Cilindro Pro PC100E, PC135E, PC165E, PC200E, Modulo MDA165, MDA200 |
SPZVO-201 | Kula ziemska GL70(E) |
SPZVO-200 | Kula ziemska GL110(E) |
SPZCU-836 | Virta HL110, Virta Combi HL110S(A), Virta Pro HL220, Virta Pro Combi HL220SA |
SPZSP-240 | Legenda PO11, Klub K11G(S) |
SPZSS-110 | Legenda PO11, Senator T9, T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K11G(S) |
SPZSS-120 | Senator T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Klub K13.5G(S) |
SPZSP-250 | Legenda PO165, Elegancja F15, F16.5, Klub K13.5G, K15G, Klub Combi K13.5GS, K15GS |
SPZSP-255 | Legenda PO165, Elegancja F16.5, F18 |
SPZSF-20 | Siła AF4 / AFB4 |
SPZSF-30 | Siła AF6 / AFB6 |
SPZSF-50 | Siła AF9 / AFB9 |
SPZSL-313 | Klub K9, K10.5, K12, Profi L26 |
SPZSL-310 | Klub K9, Profi L23 |
SPZSL-316 | Klub K12 |
SPZSL-314 | Klub K15, Profi L23, L26, L30 |
SPZSK-732 | Profi L20 |
SPZSL-318 | Profi L33 |
SPZHH-170 | Ukryty grzejnik HH6, HH12 |
SPZHH-180 | Ukryty grzejnik HH9 |
SPZH-104 | Parownik SS20 i wszystkie parowniki w piecach Combi z wyjątkiem Vega Combi |
Technical specification
- waga (kg) 0.3
Instrukcja
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.