Supi Lattiaoljy
Opis
Wodny olej roślinny do podłóg drewnianych w wilgotnych pomieszczeniach, takich jak wanna czy sauna. Chroni powierzchnię przed wilgocią i brudem, zapobiega pękaniu drewna. Długo oczekiwane wieści. Supi Lattiaoljy to olej roślinny do ochrony saun, łazienek i innych podłóg w wilgotnych pomieszczeniach. Łatwy w aplikacji, szybko schnie. Wystarczy obrobić powierzchnię w jednej warstwie. Bezpieczny produkt.
Olejek zawiera składniki zapobiegające pleśni. Produktowi przypisano również klasę emisji M1, co oznacza, że dodatek w minimalnym stopniu uwalnia chemikalia do środowiska. Różne powierzchnie.
Olej nadaje się do podłóg nowych i wcześniej impregnowanych olejowanych, podłóg drewnianych lub poddanych obróbce cieplnej w wilgotnych pomieszczeniach. Chroni powierzchnię przed wilgocią i brudem, zapobiega pękaniu drewna.
Wydajność 8-15 m²/l w zależności od gatunku i porowatości drewna.
Wielkość opakowania 0,9 l.
Przechowywanie. Chronić przed mrozem. Zaleca się stosowanie go podczas jednego malowania. Produkt przechowywany przez dłuższy czas w otwartym opakowaniu może stracić swoje właściwości.
INSTRUKCJA OBSŁUGI.
Malowana powierzchnia musi być czysta i sucha, o temperaturze powietrza wyższej niż 5ºC i wilgotności względnej poniżej 80%.
Przygotowanie powierzchni. Powierzchnię lekko zwilżyć strumieniem wody, pozostawić do wyschnięcia i przeszlifować zrębki (230 papierem ściernym). Usuń pył ze szlifowania.
Wcześniej olejowane powierzchnie drewniane: Umyj powierzchnie środkiem Supi Sauna Clean zgodnie z instrukcją, dokładnie spłucz i pozostaw do wyschnięcia. Przeszlifować i wytrzeć ewentualny pył. Usuń łuszczącą się starą powłokę. Jeśli stara powłoka pozostaje widoczna na powierzchni, przeszlifuj ją dalej.
Wypełnianie nierówności. Najpierw dobrze wymieszaj olej Supi Lattiaöljy, od czasu do czasu również mieszając. Ostrożnie nanieść równomiernie jedną warstwę za pomocą gąbki lub pędzla, aby produkt równomiernie się wchłaniał. Po 30 min. zetrzyj niewchłonięty olej. Przykryj wszystkie małe deski na raz, aby zapobiec nakładaniu się na siebie, a przy układaniu dużych desek przykryj 1 lub 2 deski, aby uzyskać równomierny odcień.
Nawet niebarwiony olej lekko przyciemni oryginalny kolor drewna.
Podłogi intensywnie użytkowane lub w wilgotnych pomieszczeniach mogą wymagać renowacji tym samym olejem Supi Lattiaöljy.
Malowanie naprawcze. Nie używaj intensywnie powierzchni przez pierwszy tydzień. Powierzchnię można łatwo wyczyścić miękką szczotką lub szmatką nie wcześniej niż po 2 dniach.
Jeśli to konieczne, wyczyść najwcześniej 1 miesiąc po aplikacji, wyczyść powierzchnię za pomocą Supi Sauna Clean (proporcja: 1-2 dl środka czyszczącego na 5 litrów wody).
Technical specification
- Waga 1
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.