Elektryczny piec do sauny - TYLO Sense Combi Elite Cloud
Opis
Sense Combi Elite to jeden z najnowszych pieców kombinowanych - możesz cieszyć się sauną suchą, mokrą i parą za pomocą jednego pieca. Piec ma tryb gotowości i „podzieloną moc”, aby Twoja sauna była bardziej wydajna. Wybierz spośród pieców o mocy 6,6, 8 i 10,5 kW lub montowanych na ścianie lub na stopie. Sense Combi Elite o trzech różnych pojemnościach nadaje się do sauny o pojemności od 4 do 18 m³.
Dzięki „split power” całkowita moc jest wykorzystywana tylko podczas ogrzewania, a następnie piec automatycznie przełącza się na tryb ekonomiczny i utrzymuje ten poziom przez całą saunę. Dzięki „split power” zużywasz do 30% mniej energii.
Wszystkie piece Tylo nagrzewają saunę bardzo szybko - nawet o połowę krócej niż inne piece. Unikalna konstrukcja Tylo z podwójnymi bocznymi komorami powietrznymi to bardzo wydajny rozpraszacz ciepła - normalną temperaturę 80°C w saunie można osiągnąć w zaledwie 25 minut.
Nowy panel sterowania „ Elite Cloud ” został zaktualizowany o funkcje oparte na chmurze, dzięki czemu możesz sterować sauną z dowolnego miejsca! Dzięki wewnętrznemu procesorowi i systemowi operacyjnemu jest bogaty w zaawansowane funkcje. Oprócz wysoce spersonalizowanych ustawień „Elite Cloud” można zaprogramować indywidualnie zgodnie z harmonogramem.
Dodaj dodatkowe funkcje, takie jak wentylatory pomocnicze, pompy zapachowe lub światła - panel sterowania „Elite Cloud” obsługuje wszystko wyraźnie i zwięźle. 4,5-calowy ekran dotykowy pokazuje stan wszystkich aspektów sauny i łaźni parowej w czasie rzeczywistym. Aby korzystać z funkcji chmury, należy dodać kontaktron drzwiowy.
„Elite Cloud” jest kompatybilny zarówno z sauną parową, jak i sauną. Aplikacja na smartfony „Tylo Control” zapewnia pełną mobilność.
Dane techniczne:
Model | Moc wyjściowa, kW | Wielkość sauny, m3 | Pojemność kamienia, kg | Waga bez kamieni, kg | Wymiary mm | ||
szerokość | głębokość | wysokość | |||||
TYLO Sense Combi Elite Cloud 6.6 | 6.6 | 4 - 8 | 20 | 20 | 431 | 375 | 559 |
TYLO Sense Combi Elite Cloud 8.0 | 8 | 6 - 12 | 20 | 20 | 431 | 375 | 559 |
TYLO Sense Combi Elite Cloud 10.5 | 10,5 | 10 - 18 | 20 | 20 | 431 | 375 | 559 |
Kamienie należy zakupić osobno.
Technical specification
- Gwarancja (y.) 2
- Kraj produkcji Szwecja
- Zalecany rozmiar sauny (m³) 4-18
- Wymiary szerokość (mm) 431
- Wymiary wysokość (mm) 559
- Wymiary głębokość (mm) 375
- Pojemność kamienia max. (kg) 20
- Najmniejsza wysokość sauny (cm) 190
- waga (kg) 20
Shipping information
Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.
Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.
Dostawa jest zawsze dostępna.
Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.
Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.
Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.
Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.
Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.
UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ceny dostawy do domu
Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.
Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).
Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.
Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.
Zbiórka towarów
Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.
W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.
Zwrot towaru
Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.
Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:
1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.
2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.
3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.
Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.